الثلاثاء، يونيو ٢٦، ٢٠٠٧

at first




اول بوست ليا
وبعد دروس ومذاكرة في كيفية انشاء بلوجر ، ارسل لكل من يدخل لي الفين سلام وتحية ، واوعدكم افكرلكم في افكار عاقلة ومجنونة وتشاركوني افكاري واشارككم تعليقاتكم
سلام مؤقت

هناك ٥ تعليقات:

Ehab يقول...

انا اول واحد جيت اهني وابارك
انا لما كتبتي كومنت عندي ولقتش ليكي صفحه زعلت قوي وكان نفسي اقولك انتي فين وصفحتك فين
عموما الف مبروك واتمنى نبقى اصدقاء على طول نورتي المدونات يا استاذه
ايهاب
سلاااااااااااااااااااااااام

الطائر الحزين يقول...

مبارك
ننتظر تدويناتك

Doba يقول...

مبروك يا ميمي - انا عارفة انك هتقطعى كل البلوجرز - بداية موفقة وانطلاقة سعيدة - عاوزة كمان فترة كده تبقى واكلة الجو - همممممممممم زى شيكولاتة جيرسى - على فكرة يا جماعة انا هفتن على ميمى لأنها صديقتى وهقول انها بتمووووووووووت فى القطط - اى حد عاوز يهاديها يبعتلها صورة قطة على طول

مبروك يا حبى ومنورة البلوجرز - تحياتى وسلامووووووووووووووز - هبة

sosoooo يقول...

الشنكوتي ،، الكبير ،، زرت البلوجر بتاعك وشفت صورك ، ومعجبة جدا بالجرأة اللي بتكتب بيها ، اشوفك دايما علي خير
علي فكرة كانت ليا صفحة تانية واتقفلت معرفش ليه
شوكران

Ehab يقول...

يا ميمي يا زوق شكرا على كلامك الجامد ده كله ده انتي اخجلتم تواضعنا
ههههههه حلوه تواضعنا دي
يالا اكتبي حاجه كده وورينا الهمه والدماغ المتكلفه
تحياتي يا زوق
وقريبا هنعرف بقى انتي رومانسيه ولا ثورجيه ولا فرفشيه ولا هاتخترعي نوع جديد من المدونين
بس مادمتي صاحبة دوبه تبقى اكيد ميه ميه
سلاااااااااااااااااااااااام